Curajul de a fi asa cum iti doresti

01.03.2019

La cat eram de timida, daca cineva imi spunea in urma cu 2 ani ca o sa apar intr-o emisiune la tv, as fi ras copios si i-as fi spus ca a vazut prea multe desene animate:)).

Dar cum viata este atat de neprevazatoare, la fel cum nici o zi nu este la fel cu alta, tot asa ne schimbam si noi , iar daca alegem sa evoluam, cu siguranta o sa fim surprinse cate lucruri care nu credeam vreodata ca le putem face….o sa devina chiar ceva placut pentru noi.

Pentru ca viata este despre curaj, despre alegeri si despre decizii, eu aleg sa NU fiu o femeie obisnuita, pentru ca am dreptul sa fiu o femeie EXTRAORDINARA!

Te las sa urmaresti rezumatul vietii mele si nu uita: Iubeste-te , femeie!




Acceseaza link-ul de mai jos si imi poti urmari povestea chiar acum.


Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți